♦ En tur till Flottsbro

2010-08-13 @ 19:11:18

Mamma berättade att hon läst i någon tidning om olika bad och roliga ställen som var värda ett besök, 1 av dom var Flottsbro. Det var fleeera år sen vi var där, som små var vi där några gånger och jag minns att det var där jag fick mitt 1:a getingstick i foten, det kändes som om en stor kniv skars in i foten tyckte jag då och jag sprang ylandes till mina föräldrar som satt alldeles i närheten... 

Dit åkte vi idag, Mamma följde med, men pappa kände att han inte orkade pga. vissa omständigheter, tyvärr!
Mysig plats, jättefin natur, men vilka enorma backar det är runt omkring för att kunna ta sig till och från platsen. Det finns ganska mycket aktiviteter att göra så det är en perfekt utflykt att göra om man inte har något annat för sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0