♦ Härliga middagsgäster

2010-08-26 @ 21:38:50
Idag har jag och Nelia bara tagit det lugnt hela dagen, sen efter att vi hämtade Wilma i skolan vid 13 så åkte vi till kungens kurva och shoppade lite. På söndag är det barnkalas för Wilma hos sin klasskompis och nästa helg är det kalas igen för en annan klasskompis så vi passade på att köpa lite presenter också.

Nu ikväll hade vi T,P&E här på middag, dem ville stå för middagen den här gången, men T ville komma hemifrån så dem lagade 2 pajer och en tårta och tog med sig det hit så ordnade jag med sallad och bröd mm. Härliga människor! =)


Jag känner mig lite krasslig fortfarande så det får bli en tidig kväll för mig tror jag.
Go´Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0