♦ Kräftskivan

2010-08-16 @ 00:39:30
Igår var jag på Kräftskiva hos Ida och Jocke, det var en av de bästa fester jag varit på på läääänge, eftersom jag igår kände mig så pigg och glad heeela kvällen och dansade en massa med mina underbara vänner. Tyvärr, som vanligt, så hade jag glömt att ladda kameran så det blev bara ett fåtal fotografier tagna i början av "skivan"...
Det var en alldeles underbar kväll, tyvärr kunde inte mitt ♥ vara med på partyt då han sprang Midnattsloppet med bror min. Men han hämtade mig direkt efter loppet och kom in och hälsade på alla partysugna själar som hade fått i sig ett eller det var nog fler alkoholhaltiga drycker i sig, där ibland jag såklart... ;)
TACK fina, Generöööösa sööööta värdpar och Vänner för en underbar kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0