♦ När jag är som bäst

2010-08-05 @ 23:59:34

Den här tycker jag var bra, jag har ändrat lite i formuleringen då jag är lite av en perfektionist när det handlar om att formulera i text... Med det menar jag inte att jag är bäst på att formulera på nått sätt, men många texter stör jag mig på om det inte skrivs på ett bra sätt... =/

"Ibland gör jag fel, många gånger har jag inte full koll och då & då kanske jag är omöjlig att ha och göra med. Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst"
♦♦♦
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best... — Marilyn Monroe WORD".♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0