♦ Härliga Kyla

2010-12-07 @ 11:56:01
Storasystern i vår familj har en förmåga, hon lyckas ha hål i alla sina byxor och så växer hon som 17,  antingen är de trasiga eller för korta och då köpte jag ett par jeans för mindre än 1 månad sen... Men eftersom det är fint med lappade byxor så tänkte jag hitta lite stuvbitar och lappa ihop hålet på jeansen. Ska iväg och se om jag hittar lite nya byxor om en stund, nu är frukosten i magen och snart ska min yttre fasad putsas iordning, men först ska jag sätta mig framför efter 10 och slötitta en stund. 

Vilket mysigt väder, det är bättre när det är många minus ute och det knarrar under fötterna än +gradigt och slask, visst?!
Jag kom ut på en kortare promenad idag oxå, till och från skolan + den extra lilla rundan på 15 minuter som jag tog, var jag aktiv i ca 60 minuter. Skönt väder och sköna kläder gör det lättare! :)  



Hoppas ni får en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0