♦ Ännu en dag med snor

2010-02-17 @ 09:26:25
Så idag blev det ingen dejt med Petra, för idag har storasyster feber, hosta och en massa snor i snoken... ;(
Stackars liten! Vi som skulle åkt till det nya centrumet i Liljeholmen... Får väl ta det nästa vecka... ? I måndags skulle vi träffats, men då hade jag smått panik och fick städnojja, meningen var att dem skulle komma till oss, men jag tappade humöret då Nelia var grining och här hemma var det en svinstia...  

Nu står Wilma här brevid mig, klappar mig på kinden och säger:
- Du är en vacker tjej mamma. Så mumlar hon nått, jag försöker koncentrera mig på annat...
... Visst kan mamma inte vara på TV mamma? MAmmamaMammammaMammama, jag har ju hört dig hos mormor och morfar när du sjöng på TV... (?) ...  Det får du inte...
Hon har hamnat i nån slags separationsÅngestÅlder.... Hon drar av sig nattlinnet och jag frågar vad hon ska göra nu...
- Klä på mig Pippikläderna... Så sjuk är hon, feber spelar lixom ingen roll... Trött & sjuk... Vad är det?

 Trött & sjuk... Vad är det?
Och hon behöver ju inte vara orolig för att jag skulle sjunga i TV heller... ? ;) Don´t Understand! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0