♦ Cassis och en Hallon m. lime

2010-02-12 @ 19:25:13
Idag har jag varit på stan med vännen Petra och sötisarna som låg snällt i barnvagnarna heeeela dagen, vi åt först lunch vid biograferna på söder då jag åt en supergod ugnsstekt lax med pilgrims & timjanssås och istället för potatis tog jag extra mycket grönsallad. =) Oj, vad mycket lax det har blivit den här veckan, nu har jag fått mycket omega3 i mig så det räcker ett tag framöver... ;) Sen blev det en fika på Mc´Donalds (bara kaffe & vatten)... Härligt att vara mammaledig, men åhhhhhhh vad vi längtar tills snön är borta!
Sen promenerade vi längs Götgatan till Ringen då vi gick ut och in i några affärer och jag hittade en superfin vårmössa till Nelia som hon ska få på söndag... Hoppas att jag hittar en fin vårjacka som matchar också...
Sen blev det en promenad längs Ringvägen fram till Hornsgatan där vi till sist tog tunnelbanan från Zinkensdamm efter besöki några butiker på vägen...   

Haha, mina kompisar tycker jag är lite galen som fotar mat och bakverk hela tiden, men jag älskar ju mat och bakverk... ;)


Till middag idag blev det Qinoua & kycklingsallad... Supergott!

Inatt sover Wilma över hos mormor och morfar och vi ska mumsa på en äppelpaj, till det ska det bli 2 cider till moi, 1 cassis och en hallon m. lime, han får ta några öl, vilket party va?... ;)
Och så ska vi lyxa med lite Fazer Mjölkchoklad, den är så sjuuuuuukt god, jag ÄLSKAR den! Mums och mys! =)

Trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0