♦ Det plingade på dörren...

2010-02-09 @ 18:14:24
Idag blev det ingen promenad, det blev till att gå hem och vila 1 timma istället för att det kändes som om jag inte sovit en blund på hela natten, vilket jag visst gjort, jag förstår ingenting! Sen blev det en fortsatt ganska tråkig, men skön latdag innanför väggarna här hemma, men vid 15- tiden plingade det på dörren, när jag skulle öppna kikade jag som vanligt först genom titthålet... Jag såg att det var en ung tjej med långt hår och en svart stor vinterjacka på, men jag kände inte igen henne. Jag funderade på om jag skulle strunta i att öppna, men jag öppnade tillslut försiktigt och där stod ju Lisa och räckte fram ett vitt kuvert.
- Hej, jag ville ge er det här när jag ändå hade vägarna förbi...! =)
En inbjudan till hennes 25 årsfest i April! =) KUL!

Né nu ska jag gå och äta...
Kräft & Avokadoröra

Hoppas på en bra kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0