♦ Full Rulle

2010-02-02 @ 15:21:04
Det är mycket planering och allt som ska göras inför dopkalaset är i full gång så jag har inte haft någon tid över till att skriva...
Det ska bli jättekul på lördag, att få träffa alla är det som ska bli roligast såklart. Idag är Wilma hemma med oss, jag tycker det är mysigt att ha henne hemma då & då, lite spontat påkommet kanske , men jag får väl passa på nu innan hon börjar 1:an. Så vi har varit och åkt pulka i parken, sen gick vi hem och gjorde chokladbollar i massor. Imorgon blir det kakbak och på torsdag ska jag förbereda tårtan så mycket det går. Yammi!!!!! =)

Jag längtar tills vi får större, då ska jag bli bättre på det där med att bjuda hit vänner och släkt också, det är kul att ha kalas och tillställningar! =)

MEN det ska bli ruggigt skönt när nästa veckas lugn infaller... Också! ;)

Snart kommer Prellen på besök... Som sagt, full rulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0