♦ Nypremiär...

2010-02-03 @ 22:53:41
På lördag ska vi ha dopkalas för vår lilla prinsessa... Och jag har läääänge känt att abstinensen efter att skapa musik har hunnit långt och nu rinner det snart över i bägaren. SÅ NU ÄR DET DAX.... Jag sjunga på Nelias dop!!! =D Wieee, hoppas det går som jag vill.... Öva öva. =)

Jag träffade kompositören idag, han är superdupergrym på pianot, helt suverän och jag är stolt över mig själv att jag tagit det här steget, men jag får se om jag är lika stolt på lördag kväll? ;) Jag letade efter någon fin låt och hittade en som jag tycker om, texten är inte perfekt, så jag har ändrat den så att den passar oss... Får man göra så?...

Ikväll har vi firat Noah som fyller 12 år idag, det blev goda pajer och gott fika... Jag kan INTE förstå hur åren kan gå så fort, CrazyCrazy!

Imorgon kommer farmor ner till Sthlm, det ska bli kul, ska laga en lasagne till midda...

Jag är sååååå Trött så jag säger väl NattiNatti & ha det underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Medina

Jag e SÅÅÅÅÅ stolt över dig!!!!Ska bli kul att äntligen få höra dina vackra toner igen!!!You go giiiirl!!!

2010-02-04 @ 15:10:01
Postat av: Helena

Tack Min Sköna! =)

Det blev ett litet snabbt farväl i luren, men vi får väl prata mer på lördag hoppas jag! =)

2010-02-04 @ 16:34:29
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0