♦ Superbowl

2010-02-07 @ 22:42:19
Bror M sitter här i soffan ikväll, han kom till middan som köptes på grillen. Jag åt en crabfish och räksallad de åt kebab och pizza. =) Inatt är det superbowl, det är därför han fortfarande sitter i vår soffa... Jag tror ju inte att det finns en chans att jag är vaken då, jag somnade och sov 1 timme när jag skulle natta Wilma vid 20.30. Sen klev jag upp, gick ut i köket och var snäll och gullig (som alltid) och fixade dipp och skar upp grönsaker till deras nattvaka... =) Dem ska ha buffaloWings som dem tillagar i ugnen mitt i natta också, crazy superBowlsStyle... Mumz! Börjar 00:00 och slutar vid 05:00... Jag skulle ju kunna sitta uppe bara för att få äta lite... KurrKurr i magen, men det är slut med sånt för min del ett tag framöver nu så det är bäst att jag går och sover istället! ;)

Åhhhh, nu sitter dem och pratar om Floridaveckorna vi hade augusti 2001... Kan inte förstå att det snart är 9 år sen, jag och ♥ firar ju 9 år nu i februari... (- 4 månader under vår separation) ;)
Minnen minnen, häääärligt det var hos brorsan när han bodde där! Vi hann med mycket under dem 2 veckor då vi hälsade på... Det blev Orlandobesök med en massa roliga attraktionsupplevelser, det blev en tripp till Key West med snorkling och mysiga promenader, men påväg hem därifrån hamnade vi i VÄRSTA ovädret som också var det oväder som artisten Aaliyah då omkom i en flygolycka... =( Scary! 
Det blev även en natt i Miami i en lyxvilla där Mickes vän Stefan bodde (värd ca 25 miljoner dollar!) med bland annat en egen strand som vi låg och glassade vid, bowlingbana och biosalong... Micke bodde där i 2 år och jag förstår att han vill tillbaka... Saknar och längtar tillbaka jag mé.

Får se hur länge jag orkar va uppe ikväll´rå, ska nog lägga mig snart ändå...
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0