♦ 1 årskalas

2010-01-02 @ 20:04:46
Idag var jag och tjejerna på 1 årskalas... Vill påstå att det fanne en MASSA gott att äta, men jag höll mig till 1chokladboll och en ispinne som Wilma inte tyckte var så god, så jag "offra" mig... ;)
Tack för ett mysigt kalas!

 Lilla Prinsessan fyller 1 år idag!  
Till middag blev det kycklingsallad med avokado, getost & röda linser... Supergod! Wilma fick kycklingfilé, linser, kikärtor och currysås... Jodå, hon tyckte det var gott... =)

Kycklingsallad med avokado, getost & röda linser
2 kycklingfiléer (marinerad i balsamvinäger, svartpeppar & aromatkrydda)
Röda linser
Kikärtor
Solroskärnor
Getost
Ruccolasallad/isbergssallad
Färska champinjoner (tekta i lite smör & vitlökssalt)
Lite tomater
Och så skvätter man lite balsamico/vinegrett över

Try it!

Né, nu blir det Robinson...

KramKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0