♦ Dagens Motion och Motivation

2010-01-14 @ 18:55:53
Idag har varit en dag fylld med motion och motivation... Först blev det en rask promenad på 30 minuter efter skollämning, sen en grötfrukost och efter det var det vidare hem till mormor och morfar för barnvakt åt Nelia. Sen bar det av till gymmet för 1 timmes Bodypump... OJ, vad jag älskar BodyPump, det är såååååå roligt! =) Men nästa torsdag blir det CoreBoard istället, det är min första gång, det ser ju såååå otroligt kul ut... Måste prova!
Idag hann jag ÄNTLIGEN med en bastu också, jag glömde visst bort tiden så brorsan fick stå och vänta på mig en "liten stund"... hmhmppff! ;) Men skönt var det och jag kan inte rå för att han inte är lika bastufreakad som jag heller...? 

Kommentarer
Postat av: Tuija/Farmor

Avundsjuk! för bastun alltså, saknar det så.

Kramar!

2010-01-14 @ 20:59:21
URL: http://blogg.passagen.se/tmmd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0