♦ Han är heeelt fantastisk

2010-01-21 @ 11:45:04
(Se nu vad fint jag kan svära)
Ont Ont Jävulskt ONT.... förbannade Sketrygg! =( Måste ju komma igång med träningen så att jag kan hålla sketen i schack om nu bara den här nedrans förkylning kan försvinna!  ;)

Jag blev tvungen att ringa hem min älskade sambo (som nu jobbar hemifrån), för att jag knappt kunde röra mig när vi skulle upp ur sängen imorse, som tur var så hade jag redan igår bett han att lämna W på skolan för att förkylningen fortfarande spökar i min kropp. När vi kom upp ur sängen fick jag lägga Nelia i sin vagn och köra runt henne här hemma, förstår ni vad patetisk jag måst sett ut... ;)

Gulle kom hem ganska omgående, med en present... En värmedyna ifrån OBH Nordica! Underbara!... ♥



I think he´s amazing! ♥

Nu ska jag gå och sätta mig med värmedynan (♥), för det är jobbigt att sitta här...
Hoppas ni får en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0