♦ Heron City

2010-01-06 @ 13:01:36
Snart ska vi till Heron med T,P&E... Spela lite, äta lite, titta lite i affärer och bara vara... Det ska bli skönt att komma hemifrån lite, även om det nu faktiskt är "ganska" fint här hemma... Fast allra helst skulle jag vilja slänga ut alla möbler vi har och få köpa nytt, det skulle vara helt underbart! Det får bli ett senare projekt i år och förhoppningsvis inte i den här lägenheten... =)

Igår hade vi inga kanaler att se på här hemma då vår digitalbox inte fungerade, vi gick över till grannen mitt emot och det var samma där, imorse kom en annan granne ner till oss och konstaterade samma sak då tv:n fortfarande bara visar svart. Vet inte om det är hela området som är drabbat, bara vårt hus eller bara vår port. Vi försökte ringa kundtjänst, men där var det stängt, det är ju röd dag idag... Roligt! =(
Det är tur att vi har en massa bra filmer att se på... =) Kanske till och med ska ta fram lite spel ikväll...
 
Né, nu ska vi snart bege oss, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Tuija/Farmor

Precis vad jag ägnat dagen åt, att titta på film. 3 x Legally Blond. Och så varit ut med hundarna förstås. 25 gr kallt i morse, 23 gr på eftermiddagen och nu är det drygt 27 gr. Behöver bylta på mig bra mycket. Hundarna har ansiktena fulla med rimfrost när vi kommer hem, ser jättekul ut. Försvinner tack och lov snabbt när de kommer in i värmen. Kramar!

2010-01-06 @ 18:52:41
Postat av: Helena

haha, kan tänka mig hur dem kan se ut då, du får ta foto med din nya kamera... =)

2010-01-06 @ 19:25:55
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0