Skön i Kroppen

2010-01-09 @ 18:37:15
... Nu är storasyster och pappa ute och åker pulka... Så jag passar givetvis på att sitta en stund här...

Kyckling och potatisgratäng
Mätt som en plätt efter middagen, det blev kyckling och potatisgratäng,  som igentligen skulle bestå av vispgrädde (lakt.fri), men den hyllan gapade tomt, så det fick bli matgrädde vilket är ett mycket bättre alternativ eftersom jag dragit ner rejält på det onyttiga här hemma. Jag var lite osäker på hur det skulle bli, men mat.grädde funkar lika bra om inte ännu bättre så jag fortsätter med det. Jag skulle ha purjolök i också, men den glömde jag bort... 
Dagens gratäng var nog den bästa jag gjort hittills, eller så var det bara jag som var grymt hungrig, fast om jag frågar mitt ♥, så berodde det nog på att det var han som skalade potatisen! ;) Men gott var det!

70 minuters massage

Jag har en sån snäll storebror som alltid ställer upp (han som inte är i Thailand nu) ;), han hämtade mig efter massagen jag fick idag, för att jag inte skulle behöva gå ut i kylan och vimsa bort den avslappnade känslan ute i kylan... Massagen var heeelt underbar och nu känner jag mig sådär skön i kroppen som man blir efter en massage. Synd bara att tiden går så fort, 70 minuter är ju annars en ganska lång stund, men idag försvann den som en vindpust. ;)Vad skönt det skulle va att få sova en stund, nu när jag känner mig sådär jobbigt, men härligt trött... men det är väl bara till att ta en kopp kaffe och hålla ut några timmar till... Puuhhh! 

Ikväll blir det Robinson på tv med cashewnötter, bananchips och popcorn på vår tv:meny. =)

Ha en trevlig kväll!
BingBing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0