♦ Juli 4- dagen efter grillfesten

2010-07-04 @ 13:30:33
Nu sitter jag här och passar på att uppdatera bloggen i väntan på att min lilla familj kommer instormandes av glädje att få träffa mig, en något tröttare mamma, men dock så sugen på pussar, kramar och bus, det är så tyst här hemma nu. ;)
Och det är klart man blivit trött av att sitta uppe och sett underbara människor dansa hela natten låång tills soluppgången, men det var det verkligen värt! ;) Vilken underbar dag att ha sommarfest på, det var varmt, soligt, svettigt emellanåt, men ändå sköna vindar som svalkade. Det blev god mat, kladdig chokladdessert, god dricka och härliga människor som mer eller mindre bjöd på sig själva... Jag tillhörde kategorin som bjöd mindre på mig själv, men benet spökade och får mig lätt ur the mood, men jag tycket det var alldeles bedårande ändå, eftersom mina närmsta bjöd på sig själva med danser och skratt så det räckte åt mig mé! ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0