♦ Sommarvärme och sol ♥

2010-07-14 @ 21:53:36

Jag har inte ork att sitta och blogga lika mycket, just nu njuter jag av det underbara vädret, visst är det kanske liiiite för varmt, men jag har det hellre såhär än något annat väder, jag ÄLSKAR ju sommarvärme och sol! ♥
Vi har haft en varm och härlig vecka... Vi har varit och badat, vi var ute i Bro igår och lunchade med Jempa, våra mammor och barn, vi åkte till Lasse Åbergs muséum. =)
 
Idag åkte vi till badet vid oss när ♥ kom hem från jobbet, sen köpte vi hem skräpmat från Donken, orka laga mat nu lixom. ;) Sen cyklade jag runt med Wilma för att få lite fläkt (och motion) i värmen, i 45 minuter var vi ute efter maten... Så skönt att kunna få sällskap av henne nu och hon cyklar ju fortare än mig... Jag har även satt Lillasyster i cykelstolen några gånger nu, hon verkar tycka om det jättemycket! ♥

På lördag fyller hon 1 år, det har gått så otroligt fort, jag hänger ärligt talat inte riktigt med, vart tog tiden vägen igentligen? Det blir fika med släkt och vänner, många kan inte komma då det är mitt i semestern, men många har inte heller hört av sig alls, jag undrar om det blitt nått fel på vägen då jag skickade sms till alla, men det tror jag inte det har blivit och jag tänker inte jaga folk... Jaja, vi får se vilka som kommer och hoppas att det inte regnar, jag älskar att ha kalas. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0