♦ Flyttfåglar

2010-06-16 @ 10:06:28
Jag glömde kameran igår så jag lägger in en fin bild från deras bröllopsmiddag i december 2oo9. Det blev ett besök hos blivande skånevännerna, men jag hade stora problem att komma hemifrån då jag först glömde ditten & datten och sen när vagnen ÄNTLIGEN kom utanför porten och vi först skulle slänga några sopor, tänkte jag att jag skulle förbereda mig och ta fram bilnycklarna. Men jag hittade dom inte, jag sprang in igen och letade, jag rev till slut ut allt innehåll i skötväskan, men där fanns dom inte, jag hittade dom inte. Efter en stund och rejält stressad som jag var så kom jag på att jag kanske hade slängt dom i en plastpåse med kol i som jag handlade i söndags och JA, där låg dom... Hmmmm vad jag hade lust att bara gå in och krypa ner i soffan istället, men jag eller vi kom faktiskt iväg, men innan vi hann fram till bilen så kom Storis på att hon skulle ju få smörgås i bilen, så det var bara att vända om och stressa in och göra 2 smörgåsar också... 
Fasiken, det kändes som om det var höst igår, det blåste, det var molnigt och kallt. Jag hade bara tagit med mig kläder till tjejerna, men glömmer som vanligt bort mig själv, det gick bra ändå, lite frusen och kall, men vi stannade inte så jättelänge, vi åkte vid 19.30. 

Idag blir det lunch på Erssons med mamsen och efter det blir det fika med brorsan (saft och jordgubbar) i Långbro park innan det är dax att gå hem och packa lite inför den kommande minisemestern som börjar imorgon. Åhhh, vad skönt det ska bli! ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0