♦ Skolavslutning & Fjärilsmagneter

2010-06-10 @ 21:24:02
Här hemma rullarna dagarna förbi och nu har jag koll på hur många steg jag tar mig fram med...! ;)
Nu när jag läser av stegräknaren har jag gått 10 161 steg och gjort av med 340 kcal, jag har gått 6,09 km totalt på hela dagen. Jag och Nelia var föst ut vid 12 imorse, då gick vi och mötte P och Lillprinsen, det tog 25 minuter innan vi möttes halvvägs, sen gick vi tillbaka samma väg som vi kom och promenerade till W:s skola och hämtade hem henne tidigt. Efter det gick vi hem till oss och fikade hela bunten.

Imorgon är det skolavslutning för Wilma, vi satt och pysslade lite ikväll och det blev kylskåpsmagneter till fröknarna och 2 till oss själva. Dem 3 som inte har kort hängades på sig har W gjort själv, det är dom som fröknarna ska få... =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0