♦ Vill inte veta vad jag behöver

2010-06-17 @ 22:48:44
Jag kommenterade en fd.kollegas status på Fb idag då hon ätit 1 glass och tyckte det kändes dumt på en torsdag...

"Åhh det är lugnt ****... har också tryckt i mig en glass idag (igår också), + 1 påse cheddarpopcorn, 1 cola (25 cl), 1 glas vitt vin och 1 smirnoff Ice... BARA IDAG, FyF*n Vad onyttiig jag känner mig nu, så nu kan du lägga dig med gott samvete, 1 glass är borta med bara 35 minuters promenad, jag vill inte veta vad jag behöver göra för att bli av med allt jag tryck i mig idag (fast vi är på semester nu), får trösta mig med det! ;)"

Skulle nog behöva springa efter bilen hem från Västervik på söndag!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0