♦ Fjällen

2010-03-23 @ 23:12:55
Hello,
Wilma åker skidor och vi är GRYMT imponerade... Hon är jätteduktig, igår började hon skidskolan, då fick dem lära sig att ploga (bromsa), vilket hon fortfarande har lite svårt för, så efter hennes 1:a lektion igår så stannade vi kvar i backen för att träna och då lärde hon sig att svänga istället och märkte då att det går att bromsa på det sättet också, vilket hon tycker är lättare... Det var i barnbacken, idag åkte dom ännu högre upp så när jag försökte se vem som var Wilma blev jag lite besviken, för höjden och avståndet gjorde att dem såg likadana ut i sina gula små västar. ;) Det här är hennes allra första fjällenresa och vår också på typ 15 år! Vi är med och ser på när hon åker i backarna med sin grupp, men vi håller oss lite vid sidan om, jag är så berörd när jag ser vår modiga 6 åring i backen med skidor och full utrustning, jag är riktigt imponerad av henne.   

I Love Love Love My Little Family! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0