♦ För många Balle...

2010-03-04 @ 18:22:19
 ...rinor i min mage blev det nu.
Har ni provat den nya "BALLERINA KLADDKAKA"? Barnens Farmor har köpt hem och jag öppnade paketet nu efter middan, plötsligt var det 3 stycken, nej, 4 stycken kakor som flög in i munnen utan att be om lov... Mmmmmumsiga och chooookladiga!
Till middag blev det ångkokt lax och sen dom där kladdkakorna till efterrätt, satans vad jag är mätt nu, det är ingen skön känsla!!! Puuhh!

Ikväll kommer ingenting, absolut nada på TV...

Idag var vi på buspalatset i lite över 3 timmar... Det finaste lekstället för barn som jag varit på med Wilma hittills, den här gången var det lite fler barn än förra gången vi var där. Hon hittade 2 pojkar som hon började leka med efter en stund och Nelia fick leka med småbollar och övade mest på att krypmässigt ta sig framåt. Duktig tjej! =) Just det, hon har fått sin 5:e! tand redan, det går så fort!

Nu ska jag hoppa in till de andra och vara lite sällskaplig igen,
Ha dé bäst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0