♦ Min meditation

2010-03-08 @ 21:34:26
Så, nu har jag badat, jag ÄLSKAR att bada! Det är den bästa avkoppling jag kan tänka mig, jag skulle aldrig aldrig ALDRIG klara mig utan ett badkar, där sitter jag och njuter i ren meditation, sjunker ner under vattnet och ligger där tills luften tar slut, tar några nya andetag och sjunker sen ner igen och drömmer mig bort... Tar  några nya andetag, sjunker sen ner.. JAJA, ni fattar!?  
När jag växte upp var badkaret vårt altare, hihi, vi har alltid badat, pappa, jag och min brorsa badar flera gånger i veckan och det ska vara över 40 grader för att få den totala avkopplingen och dem har alltid sett ut som kokta kräftor när dem kommer upp... =) Härligt!

Nu sover båda kidzen och vi sitter här med en varsin
Lipton Green tea Oriental i våra svarta temuggar med honung och mjölk, jag vet att mjölken förstör det nyttiga i teet, men det är godare och varm mjölk är bra för sömnen har jag lärt mig. ;)

Go´Natt & Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0