♦ Orken är nästan slut

2010-03-10 @ 16:48:19
Negativ negativ, strunt strunt och åter lite mer strunt... Jag har feber, jag har huvudvärk och jag är skittrött på det mesta runt omkring mig nu, orken är nästan slut. Äntligen en liten stund över för mig själv, men ändå inte... För inom mig gnager mitt samvete och den där ansvarskänslan som jag inte kan stänga av säger: Laga mat medans du hinner, nu när Nelia ligger och sover, ignorera inte storasyster när hon pratar med dig, även om hon pratar mest heeeela tiden, sitt inte här och "blogga", gå och gör nått nyttigt istället...

Så, jag får väl göra som samvetet säger... Falukorv och makaroner är det bästa jag kommer på att laga idag. =(

Byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0