♦ Underbart med sol

2010-03-06 @ 14:31:35
Efter frukost blev det utgång med hundarna i detta kyliga, men underbart soliga väder, vi gick ner till sjön där dem får springa fritt, men dessvärre ville dem bara springa hem då dem inte gillar vinter, snö och kyla, men en stund blev det ivarjefall. 


När vi släppt hem dem igen fortsatte vi att bygga snögrotta, eller Wilma och papi fortsatte gräva snögrotta, som idag blev till en snötunnel istället, jag slängde mig i en snödriva och roffa åt mig sol istället med en kopp kaffe i handen. ;)

Efter lunch tog jag med mig Wilma ner till bodarna (second handbutiker i byn) som ligger här nedanför farmor. Wilma har en förkärlek till finhandskar, sånna där gamla fina tyg eller spetshandskar som man har till finkläder, som askungen och alla andra fina prinsessor har, så idag blev det 1 par lila i spets, kostade endast 20 kr, förra gången blev det 1 par i orange satin. =) Gullunge
Och ikväll har vi då kommit till 2:a chansen i Mello 2o1o, få se hur det går, till det blir det givetvis ännu mer onyttigt och smaskigt till det... :o/


När vi kommer hem hoppas jag banne mig att jag kommer iväg på träningen igen, nu när båda våra bilar funkar igen, måste ju känna mig fin tills jag ska strutta omkring i badkläder på Mallis i maj, eller så får jag strutsa ner under parasollet iklädd sarong hela semestern!? 
Ha en bra lördag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0