♦ En solresa i sikte

2010-03-02 @ 16:12:11
Idag blev det lite shopping och lunch på IKEA med Nelia, lite fattigare i plånboken, men rikare på prylar... ;) Wilma sov hos mormor och morfar natten till idag, dem åkte till ett äventyrsbad imorse, jag trodde det skulle vara smockfullt då vi har sportlovsvecka i Sthlm, men det var det inte som tur var. 

Och vet ni vad? Vi har bokat en resa till solen också! =D
Den 1 maj drar vi till Mallorca/Alcudia 1 vecka, åhhhhh så vi har längtat! Jag har tjatat och tjatat efter att få boka en resa och när vi såg det här braiga erbjudandet kunde vi inte motstå!!! =)
Så nu är jag mycket gladare, det känns så skönt att ha den här resan att längta till!


En av de finaste minnen jag har från vår Gran Canarie/ Bahia Feliz resa förra året var när vi hyrde bil och körde upp till bergen i Fataga, det var nedrans mäktigt & otroligt vackert, jag hoppas vi får flera underbara upplevelser nästa resa!!!! =)


Imorgon åker vi upp till Hudiksvall till Farmor och hundarna, kommer hem gör vi på söndag. Sen är det bara någon vecka innan vi åker uppåt fjällen 1 vecka med våra vänner... Full rulle, men ack så HÄRLIGT! =)
 
Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0