♦ Vin och Lite datamys

2010-03-13 @ 18:21:30
Idag ringde jag äntligen en gammal vän ifrån Wilmas fd. dagis, jag sa att vi skulle gå till parken och dem hade till min förvåning pratat om att gå dit, så vi träffade & umgicks där en stund. kristina sa att dem inte varit i parken på hur länge som helst nu när Ida börjat skolan, vilket sammanträffande att dem skulle dit just idag. Så kul! =)



Sen åkte vi till Coop och storhandlade lite inför Fjällenresan vi gör nästa vecka... Vi ska laga 3 middagar var och då ska jag göra en lasagne, en kycklinggryta och köttfärsbiffar. Måste köpa med mig Bag´N´Box också, vin vin vin!

Vi åkte till kungens Kurva där vi gick in på systemet och handlade vin, utanför kom Petra smått stressad och skulle ha vin till ikväll hon också... Så kul, 2 nyblivna morson stressar till systemet sista minutrarna för att fixa vin till kvällen. Så nu sitter jag här och myser med vin en stund framför datan, Härligt! =)
Imorgon kommer dem hit och äter middag med oss efter mitt och Wilmas kalasstund hos Tuva som fyller 9, kan fortfarande inte förstå hur fort åren går...

SKÅL! =)


Ikväll blir det melodifestival för hela skålen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0