♦ Hemma igen

2010-05-09 @ 12:50:31
Så var vi hemma i kalla regniga Sverige igen, lite brunare än innan vi åkte, men inte så mycket som jag hade hoppats på. När vi kom dit blev det storm med en MASSA regn, blåst, blixt och dunder som följdes av en massa mer regn och blåst i några dagar, fyf*n vad deprimerad jag blev, jag som längtat ihjäl mig efter värmen. Men som tur var tittade solen tillslut fram så att vi kunde njuta lite av värmen de sista dagarna, vi har kommit fram till att inte åka till Spanien eller dess öar på våren någon mer gång, det får bli sommarresor eller eventuellt kanske på hösten så att värmen dröjer sig kvar lite längre... Det blev en liten repris från resan till Bahia Feliz förra året med moln och mycket blåst.
Men vi  njöt av god mat, roliga aktiviteter och att bara få vara tillsammans utan en massa vardag... älsklingen ordnade med en överraskning påväg ner på flyget, bubbel och choklad... ♥
Vi hade en underbar utsikt över havet från vår ballkong som var stor och härlig, Wilma hittade snabbt en kompis "Sara" som hon lekte med flera gånger om dan. Det fanns gott om restauranger och små souvenirbutiker som vi strosa in & ut i, det blev en mysig resa trots skruttvädret, vi hade ju trots allt varann...

        

Åhhhh, vad jag hoppas innerligt att sommaren blir lika fin här hemma som den blev förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0