♦ En fin advent

2010-11-28 @ 08:58:55


Julstämning innfinner sig sakta i mitt hjärta, jag har tänt ljus lite överallt i lägenheten och njuter av lugnet innan dagens stoj sätts igång. Jag måste försöka komma ut och handla julklappar i veckan som kommer, jag hade tänkt att göra det för länge sen, men som vanligt blir det aldrig som jag tänkt mig. Den här gången har jag ju som bekant varit rejält förkyld och på grund av det har jag inte haft någon ork att ens gå utanför dörren, knappt. Men pencilinet har hjälpt bra och nu är jag påväg tillbaks på banan för den här gången och jag hoppas innerligen att jag ska få hålla mig frisk ett bra tag nu, framför allt till januari då alla jul & nyårsbestyr är över...


Just det, undra vad man ska hitta på till nyår, jag har inte en aning. Det får bli ett projekt att fundera över...


Ett ljus är tänt, en tanke jag sänt att alla får en fin advent!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0