♦ Ramlat nerför en tripptrappstol

2010-11-01 @ 12:32:14
Annika (dagisfröken) ringde och sa att Liten ligger och sover nu, hon åt bra med lunch, men hon berättade också att hon tyvärr ramlat nerför en tripptrappstol och fått en bula i huvudet! :´( Jag blir lite ledsen nu faktiskt, jag som skrev att hon älskar att klättra och att dem skulle hålla lite koll på just det. Men nu har hon ramlat och jag hoppas att hon lärt sig något av det! Mamis lilla Älskling! ♥

Jag och Wilma köpte lite nya kläder till vintern efter vi lämnat lillasyster på dagis, sen köpte vi hem Chili con Carne och åt det till lunch precis. 
Ikväll ska jag träffa 3 vänner och ta en fika i stan, det ska bli skönt, hoppas bara lillsnuttan mår bra, annars stannar jag hemma.

Ha en bra dag nu! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0