♦ Så underbart det är...

2010-11-17 @ 10:23:00
Åhhhh idag kom jag iväg på en hääärlig vinterlandskapspromenad, jag tog några underbara foton, men jag orkar inte irriteras över att jag inte får in dessa på datan, det får my ♥ göra när han kommer hem... Vanligtvis är jag ju proffs på det, men nu behöver mitt huvud lite ny energi innan jag orkar ta itu med världsliga saker, vad som nu menas med det... ;) Det är väl viktiga saker tror jag, men äsch då, ett gulligt uttryck tycker jag! (Svammel svammel)

Men vad jag är glad för att jag äntligen kom iväg, även om den blev kort (20 minuter) så känns det skönt och när jag kom hem tog jag mig en varmt bad med aromaolja, filade fötterna mjuka, fixade benen och smörjde sen mig med en härlig bodylotion...  och nu har jag fått i mig vitamin "Mitt val kvinna" och en "Berocca Boost". =)

Nu ska jag ut i köket och värma lite blåbärssoppa och ha en klick keso i, en STOR klick keso. Det får bli min frukost.

Åhhhhhh så UNDERBART, hoppas er dag bli bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0