♦ Vad jag är mätt i magen

2010-11-29 @ 18:51:59

OjojojOOOoooj vad jag är mätt i magen, nästan så att det gör ont, det blev en hemgjord supersmarrig lasagne. Vilket i sin tur får mig att minnas när jag som liten var på middag med mamma, pappa och mina bröder hos mormor och morfar, efter maten  tog vi på oss våra skor och tog oss ut på en promenad runt kvarteret innan det var dax att äta dessert som mormor lagat under tiden vi var ute, oftast bjöds det på marängsvisch. Middagarna var underbara och vi var alltid så här mätta hela bunten, vi bokstavligen rullade ur stolarna när det var dax att avrunda och åka hem.


Vad jag älskade dig mormor, jag älskar dig fortfarande och nu känner jag hur saknaden är påtaglig, det börjar ila till i näsan och tårar rullar ner för min kind. -Min finaste mormor, jag saknar dig, jag vill ha dig här hos mig och kramas och hålla om... Det är det fler som gör, mamma ocskå, vi Saknar dig oerhört, men vi lever på våra minnen och förresten så kan jag känna din närvaro hos mig just nu, i denna minut... Du betydde så otroligt mycket för oss, mer än du nog förstod!

Puss & Kärlek


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh avd fint gumman!!Jag kommer ihåg din mormor, hon var så fin och härlig:)♥

2010-11-30 @ 14:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0