♦ Vår lilla energitjuv

2010-09-16 @ 22:04:53
Det skrivs inte så mycket här längre, det är inte mycket alls som görs framför den här skärmen längre, har jag märkt. Jag har ingen ork, knappt en endaste lust till att skriva/blogga för tillfället. På dagarna är det fullt upp med världens goaste 14månaders tjej och efter varje kvälls nattning är jag totalt utmattad efter våra fajter med henne, då är hon inte världens goaste vill jag lova och jag HAJJAR inte vad som är fel, varför kan inte vi få "en sån där gosig och snäll en" som sover sött i sin säng 11 timmar i sträck, varför kan hon inte somna lika sött som hon gör på dagarna, varför varför varför??!! Visst, hon är faktiskt alldeles underbar på alla sina sätt, det är hon, men vad gör det när kvällarna vankas av förtvivlan om & om igen och nätterna där sömnen störs 2 - 3 gånger, nä, det hjälper ju inte mej på dagarna, jag är ändå alltid förvirrad, trött och känner mig som världens sämsta mamma som gnäller hela tiden!? Hoooo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, behöver sömn... Zzzzz

Men jag lägger ändå upp 2 bilder på vår underbara minsta lilla energitjuv... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0