♦ Hade lika bra kunnat...

2011-04-11 @ 09:20:43
Det var en mysig helg, speciellt söndagen då vi började dagen med en lunch hemma hos Ida och barnen, Jenny och barnen kom också... Sen blev det kalasfika hos min kusin ute på Ekerö. Tyvärr fick Nelia och papi åka in till närakuten för att få beskedet om att hennes trumhinna spruckit i öroninfl. så hon fick inte vara med och kalasa.

Idag när vi vaknade satt Wilma i soffan eländig och säger -Jag känner mig trött och täppt i näsan. Eftersom jag ändå ska vara hemma med Nelia så var det väl lika bra att sjukanmäla henne också. Och jag lovar, hon hade lika bra kunnat gå i skolan...



2 otroligt förkylda tjejer... HmmmmmHmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0