♦ Min dumma idiot

2011-04-13 @ 15:57:06
Igår kom jag "mini dumma idiot" på att jag har Nelia hemma, pencilin mot öroninflammation var det ja, så jag låter henne inte vara på dagis tills efter påsk, då hoppas jag att hon inte blir sjuk nå mer, det är slut på sjukdomar nu har jag bestämt...

Men som sagt, Igår kom jag "mini dumma idiot" på att jag har Nelia hemma så jag fick hit min mamma som barnvakt. Åkte till jobbet till 12, kom in strax innan och stressade för att komma iordning med allt som skulle ordnas innan kund. Det kändes så fruktansvärt onödigt att åka in till söder för att endast göra en frans & brynfärg... När kunden kommer så har hon ändrat sig och säger att hon bara vill färga fransarna!!!! ÄNNU mer onödigt!!!

Så hem igen, köpte lunch till mig och mami på Erssons och sen hämta jag & Nelia Wilma på skolan, vi lekte ute på gården en stund, iskallt och blåsigt var det, men vi lekte i varje fall...

Nu har jag precis gjort en köttfärsås, sa till my ♥ att köpa spagetti, för det glömde jag bort på vägen och nu väntar jag på att åka in till söder igen för att ha en kund 17.30. Hatta hatti som värst, men jag måste ju har pengar, så vad gör man inte?!  

Hoppas det blir lite mer strukturerat i framtiden!


Ha en skön kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0