♦ En härlig vinterdag


Hello,


Idag var jag med W till simhallen igen, hon fick inte bada så länge igår då lillasyster höll på att somna i badet och var alldeles blå om läpparna, så vi bestämde för att åka idag igen, bara hon och jag. Det var mysigt, hon vill så gärna lära sig att simma och sprang fram och tillbaka mella den lilla och stora bassängen stup i ett, av och på med simpuffarna, kallsup några gånger. Vi köpte simglasögon där som också åkte av och på för jämnan, vi fick inte riktigt ordning på dom, för de föll ner hela tiden så öronen stod rätt ut och ögonen såg ut som ledsna hundögon... Haha haha! =) Lilla gullungen!


Sen bastade vi en bra stund, ut och in i duchen och bastun, det var underbart, vi ÄLSKAR att basta i vår familj, jag längtar tills vi köper hus och har en alldeles egen bastu.


Nu känner jag mig avslappnad och har druckit en kopp kaffe och ätit 3 små dinkelkex med St.Agurost (40%) istället för en smörgås, den osten var supergod!


Jag köpte hem bacon idag (3pkt) då jag tänkte börja köra bacon och scramble eggs till lunch, till frukost blir det keso och blåbärssoppa eller en smoothie.. Nu är det nya tag och glassen vi köpte hem (GB-PACK) är uppäten så nu ska det inte in mer sånt på ett BRA tag. =)

Sååå, resten av dagen ska det bara vara som det kommer att bli, alltså, en dag med inga som helst planer. Najs! =)


Hoppas du mår bra och har en bra dag!


Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0