♦ Målet med träningen är...

2011-01-07 @ 15:00:52
På morgonen när jag satt i soffan fick jag lust att gå ut på en promenad, men när jag tittade ut genom fönstret öste snön ner och jag bestämde mig för att åka till gymmet istället. Styrketräning, mest ben och rumpa idag, sen en lång stretch och bastu efter det. Det är verkligen den bästa kuren mor virrvarret  i mitt huvud och jag är så glad att jag äntligen kommit igång med min älsakde träning igen.

Jag har tidigare tränat med Micke, men han har börjat jobba igen, fast när man kommit in i träningen som jag gjort nu, gör det absolut inget att träna ensam och det är det som är målet med träning att man gör allt för att få sin träningstimma eller 2. LOVELY! ♥

Hoppas ni har det bra!
Tjingtjong Ballefjong! ;)


Nu är klockan 17:31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0