♦ Övernaturligt är naturligt...

2011-01-10 @ 21:23:22
Övernaturligt är naturligt för mig...

Jag sitter här i soffan ensam, my love är och spelar bandy och barnen sover. Det är ganska skönt att ha tv:n en stund för sig själv och välja att se sånt som är girly (top model) och nu ser jag på "Det okända". Det var länge sen jag såg det programmet, men idag, konstigt nog, ville jag se det.
Jag satt precis och tänkte att det vore lite scary om dem visade ett program från nått spa och då skulle det ju vara typiskt om dem skulle visa det ställe som vi ska vara på om några veckor.

Programmet börjar och vad ska det handla om? Jo´rå, det handlar om spökerier på ett spa, men som tur var så var det inte därifrån vi ska vara... Men däremot är det på samma spa som mina föräldrar var på förra vintern/våren!

Slumpen och ödet är märkligt ibland... Men jag älskar sånna här överraskningar och ni som känner mig vet ju att jag tycker att det övernaturliga är det naturligaste som finns! 
 
Tjing! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0