♦ Mina ädelpärlor

2011-07-06 @ 15:04:41

Det kliar i halsen, det kliar, jag har svårt att andas och varje gång jag pratar får jag chippa efter andan emellan varje mening, nästan, men rösten min är hes och sexig... ;)
Jag är så trött på denna förbannade förkylningsastman, jag får väl tacka sista graviditeten för det. Skýller inte på min finaste lilla skrutt, hon var inte delaktig i utvecklingen, hon bara fanns där inne i min mage medan astman tog över min kropp. Astman gör så att jag, varje gång jag får en simpel förkylning, sen drabbas av luftrörskattarr som följdsjukdom när jag tror att jag börjar bli frisk! :(

Né, nu ska jag hämta mina ädelpärlor, ha en skön kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0