TomatHealing?!


Måndag: Semesterdag med mina prinsessor, först blir det lek i parken, sen måste vi handla i centrum, efter det blir det fika med Wilmas kompis och hennes mamma på Älvsjö konditori... En mysdag helt enkelt!

Har ni sett min tomathealing? ;)
Jag måste bara visa ett par bilder som bevisar att min healing fungerar och nästa vecka är jag påväg att eventuellt bli en Reikimaster! ;)


 

Tomaterna började jag med för ca 1 vecka sen när jag var påväg att slänga dem, då fick jag idén att börja min så kallade forskning.

Flum flum, men det bjuder jag ju på i vanlig ordning, jag är faktiskt inte så flummig i umgänge med andra, bara när jag sköter mitt jobb!

Ha en UNDERBAR dag i Solen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0