♦ Fullt av det man snyter ut

2011-03-21 @ 09:41:34
Känner mig tyvärr inte mycket piggare, jag har svårt att andas och det känns som om hela huvudet är dränkt av det som man snyter ut. 

Men idag trotsar jag förkylningen för att åka till frisören, mitt hår ska få en ny nyans. :) Och har jag tur kanske förkylningen inte känner igen mig sen! ;)

 

 Innan frisören


 Efter frisören



På jobbfronten börjar det rulla på: Imorgon har jag 2 kunder och på onsdag har jag 3 kunder... Det känns kul, får se hur resten av veckan blir. Synd bara att jag inte känner mig på topp, då skulle jag kunna njuta av det lite mer...

Hoppas att ni mår bra och att jag kryar på mig snart,

TjingeLing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0