♦ Stunder Att Njuta

2011-03-06 @ 22:28:39

Igår morse, medans jag låg kvar och fick vakna i min alldeles egna takt, innan jag gick upp för att äta frukost som min fina familj hade ordnat, fick jag en underbar stund då jag faktiskt bestämde mig för att riktigt njuta.

 
När jag låg där i sängen tycktes jag höra havet, precis som om det låg alldeles utanför och vågorna brusandes rullade mot stranden, men det var bara ren fantasi.


Men Jag hörde faktiskt fåglarna kvittra och sköna vårkänslor smög sig försiktigt på, solen strålade in genom fönstret då vi hade det öppet under natten för det var så fruktansvärt varmt i rummet annars.

 

Och när vi körde hem idag så var marken alldeles bar från snö och solen sken hela vägen hem, NU är våren påväg, jag känner det i hela kroppen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0