♦ Härliga tuben i Sthlm


Härliga tuben en morgon i Sthlm, nästan så att jag var påväg fram för ta ett foto på denna sällsynta art.

[-Mot Mörby, nu stänger jag dörrarna´rå, AKTA, så ni inte klämmer er.. för nu stänger jag, akta, Mooot Mörby... ]. högt och LJUDLIGT och så körde han på vid varje station.

Jag drog lite på läppen påväg mot ett litet tamt léende, men omkring mig fanns ingen annan som reagera på detta fenomen, varför skulle man få för sig att le, bara sådär... en härlig morgon på tunnelbanan i STHLM... Men jag log och jag ler fortfarande inombords, för jag tycker det behövs hurtiga människor omkring mig, precis som han, jag bli glad av det, jag behöver det, SÅ D SÅ! :)

De andra tyckte nog bara att han var dum i huvudet, eller nått.

Ha en skön dag, le, var glad, var lycklig, för imorgon kanske du gråter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0