♦ Mysfika denna härliga fredag

2011-10-14 @ 09:14:36
Fredag betyder salongsdag, men nu är det ganska tomt på bokningar 2 fredagar i rad, tyvärr. Jag har en kund 12.15, sen är det glapp ända fram till 17, men jag har istället bokat en mysfika (mellan 13.30 & 16) med Hanna från Kalmar som är nere i Sthlm och frågade om vi kunde ses någon dag och idag passar ju perfekt för en dejt. Jag tänker ta med henne till "Esters" på Folkungagatan, jag har aldrig varit där, men det ska tydligen vara Sveriges äldsta te & kaffebod, med över 1000 sorter te och Afternoon tea som serveras fre, lör & sön, åhhh, det låter underbart, så dit ska vi gå, återkommer med omdömme sen. :)

Ikväll kommer brorsan hit på lite middag och Idol, vi hejjar ju naturligtvis på Molly, såklart! :)

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0