♦ Blombud


 
 
Jag fick blombud idag, jag trodde först att det var från mannen i mitt liv. När jag slitit upp paketet och vände på kortet stod det:
 
" Underbara Helena,
Här kommer härliga blomdofter som kan föra tankarna till sommaren.
Hoppas du mår bättre snart!  
Många kramar Z m. familj"
 
Jag blir så rörd över gesten, att hon tänkt på mig och att hon faktiskt visade det med ett blombud.
 
Jag känner så starkt för förändring i mitt liv, känslan att jag är trött och eländig hänger som ett moln över mig hela tiden och jag känner att jag inte riktigt vet hur jag kan få känslan att försvinna. Bältrosen var som ett brev på posten där det stod att jag inte mår så bra, halloooo!!!
Jag hajjar att jag måste få till förändringar i mitt liv för att kunna stå med båda fötterna på jorden, jag vet men jag vet ine riktigt hur, när eller var...
 
MEN!!!!
Idag kom jag ut på en liten promenad, en ishal sådan, sedan körde jag lite armar med 3 kg hantlar, för nu ska jag banne mig komma på banan igen!!!
 
Och eftersom det finns en massa gott i skafferiet så blir det fikastund nu. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0