♦ En Himla Härlig Dag


Mormor & morfar kom vid 11.20, jag sprang runt som en förvirrad höna, som vanligt och blev tokig när jag inte kunde hitta den rosa lilla ryggsäcken med blöjorna i... Ringde han den där stackaren som var på jobbet och skulle precis lite ilsket och stressad fråga han vart den var när Wilma sa att den låg i vagnen utanför i porten... Han svarade och jag sa väl något i stil med att vi redan hittat den, men -Puss puss puss och hejdå, vet jag att jag ivarjefall sa innan luren lades på...

Vi for ner, satte barnen i bilen och skulle precis köra iväg när jag upptäckte att jag inte kunde hitta mobilen... Ingen signal kunde höras när pappa försökte ringa den, så jag sprang irreterad upp igen och ringde runt med hemtelefon i högsta hugg när jag hörde den svagt ifrån... badrummet. Där låg den på skötdynan av någon anledning... Hmmm, jag for ner igen och iväg kom vi äntligen efter mycket om och men.

Först blev det SaltåKvarn i Järna där vi fikade och latjade runt bland broar, bäckar, bland läskiga träd som blivit angripna av någon mask. Sen blev det en timmes paus vid Torekällberget för att äta glass, titta på djuren och leka i höstacken och lilla miniatyrstugan.

Efter maten gick vi till "stoja" parken, tjejerna tog sig ett dopp i plaskis och vi gungade coh klättra runt.
Sen blev det Italien- Tyskland och nu sitter jag här... FUll rulle, en härlig dag helt enkelt!

Soliga Kramar från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0