♦ Mina dagar


Jag har det jobbigt nu, ångest för allt! Jag har min period nu, en period då jag vill ha någon att prata med utan att känna ånger, någon att gråta hos för det finns så mycket inom mig som vill ut, som måste ut. På nått sätt!
 
Jag vill gråta tusen floder, jag vill slå på en kudde tills jag spyr av utmattning, jag VILL göra allt som gör att min ångest och sorg försvinner, föralltid, måste jag verkligen slita min själ i tusen bitar?!
 
VARFÖR ska jag ha dessa problem, vad har jag gjort för att förtjäna att känna mig misslyckad, oönskad och ivägen för allt i livet?! JAG FATTAR INGENTING, för jag vill bara fly, förvinna, gå under jorden!  Men egentligen vill jag njuta av livet, må bra och känna mig omtyckt och älskad, inte minst av mig själv.
 
USCH USCH USCH, MINA ÖGON BLIR SVULLNA OCH RÖDA, men det är skönt att gråta, skriva, jag skriker inombords.
 
FY FAN, KAN HELA VÄRLDEN DRA ÅT HELVETE FÖR EN GÅNGS SKULL?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0