♦ Om jag få säga det själv


Jag går upp klockan 5 på morgonen, fixar en koppa kaffe och sminkar mig iordning. När klockan blivit 5.40 så blir det frukost och sen är det dax att åka till jobbet som börjar 7.

Jag är förbannat trött, det är mycket på jobbet, mycket nytt och det är helt enkelt nästan för mycket att jobba i både kök och reception och tro att man ska få ihop det utan att stressa ihjäl... Men på torsdag har jag samtal med platschefen så då får jag försöka komma pånått bra att säga.



Idag tränade jag 1 timma, jag har mina tisdagar då mormor & morfar hämtar barnen och på fredagar tränar jag på morgonen innan jag börjar jobba. Jag försöker verkligen att komma igång nu och det känns helt underbart att träna, om jag får säga det själv så är jag förbaskat duktig som envist går till gymmet, trots att jag är sååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0