♦ Tryckas ner till tystnad


Jag måste verkligen hitta ett sätt att samla mig, att känna mig hel och få mig själv i balans nu, jag vill hitta min ro i själen en dag. Jag måste verkligen sluta plåga mig själv med destruktiva tankar som får mig att gå sönder i tusen bitar och som får mig att lida, helt i onödan.

Jag mår lite dåligt nu när jag försöker vara den jag är, vara mig själv. Jag försöker att göra det jag tror är rätt, men det blir fel istället då folket omkring mig inte kan förstå mig. Jag får inte säga hur eller kritisera, utan jag är deras vän så länge jag håller käften och gör som jag alltid gjort. Vilket är att hålla käften och le, se glad ut, helt enkelt. 

Det är bara att inse att livet måste gå vidare... Med eller utan, det kan inte spela någon roll längre, för det FÅR inte spela någon roll, jag tänker inte känna mig nertryckt längre som jag gjort i alldeles för många år nu. Jag måste också få ventilera mig, jag måste också kunna ge kritik utan att vara rädd för att känna mig utfryst. Bröder, släkt, vänner och fiender,,, this is me, take it or just leave it!

Och som jag LÄNGTAT efter det här:

FUCK THE WORLD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0